Leif Östling om invandring 2006: ”Här finns plats för så där 20 miljoner människor”
Lördag 2 nov 2019 Plus
Migrationsverket är Sveriges mest rasistiska myndighet och Sverige borde öppna sina gränser. Det sade Leif Östling i en intervju med en finsk affärstidning 2006. Idag har Östling uttryckt motsatta åsi...
Läs vidare...





































